מוצרי שיער שוורצקופף מסדרת BC בונה קור

חברת שוורצקופף פיתחה סדרת מוצרי BC עם רכיבים קוסמטיים לטיפוח שיער מושלם.
קיימות מס' סדרות המתאימים עצמם לפי סוג השיער:

מוצרי סדרת BC לשיער פגום – ריפר רסקיו – המכילים פפטידים לשיפור האלסטיות של השיער.
עם יכולת תיקון נזק הנגרם לשיער בשלוש השנים האחרונות. מפחית עד 95% משבירת השיער.
השיער נותר בעל גמישות משופרת ושיער בריא ומלא ברק.
הסידרה משפרת משמעותית את חוזק הפנימי של השיערה, את שכבת ההגנה של השיערה, מחליקה את שטח פני השיערה ומעניקה טיפוח וברק מוגברים. בשיקום שיער פגום מומלץ להשתמש בכל מוצרי הסדרה ולא רק במוצר אחד כמו מסכה למשל. הסיבה היא שכל מוצר יש לו תפקיד בהכנת השיער לשלב הבא. אם לא משתמשים בשמפו ריפר רסקיו שתפקידו לנקות בעדינות שיער פגום במיוחד ולשפר משמעותית את החוזק ושכבת ההגנה של השיער, אפקט המסכה תהיה קטנה יותר ופחות אפקטיבית. כך גם לגבי המוצרים לשימוש יומיומי ללא שטיפה כמו למשל – קרם קצוות מפוצלים שתפקידו להזין קצוות שיער נקבובי ולנעול קצוות מפוצלים.

מוצרי סדרת BC פייבר קליניקס – טיפול מותאם אישית לשיקום שיער פגום, שיער צבוע או שיער יבש.
משחזר את משטח השיערה ומחבר קשרי שיער פנימיים.
הסידרה מכילה בוסטר פייבר קליניקס ריפר – לטיפול מותאם אישית לשיקום שיער פגום – המעצים את אפקט מסכת הפייבר קליניקס – מחדש את השיער עד 90% חידוש, מפחית את שבירת השיער עד ל- 90%, אוטם את נקבוביות השיערה ומשחזר את המבנה הפנימי והחיצוני של השיערה
הסידרה מכילה בוסטר פייבר קליניקס מוייסטר – לטיפול מותאם אישית לשיקום שיער יבש – המעניק תחושת לחות לשיער עד ל- 24 שעות, שיער רך יותר ומשחזר את המבנה הפנימי והחיצוני של השיערה.
הסידרה מכילה בוסטר פייבר קליניקס קולור – לטיפול מותאם אישית לשיקום שיער צבוע – המונע דהיית שיער צבוע, איטום מלא של נקבוביות השיער ומשחזר את המבנה הפנימי והחיצוני של השיערה.

מוצרי סדרת BC לשיער צבוע – קולור פריז – המכילים PH 4.5 למניעת דהיית הצבע. הצבע נותר בעל ברק וזוהר לאורך זמן.
הסידרה היא ללא מלחים ומותאמת גם לשיער שעבר כל פעולה כימית אחרת.
בנוסף הסידרה מכילה שמפו סילבר המתאים לשיער מובהר ומנטרל תתי גוון צהוב בשיער מובהר ולהפוך אותו יותר כסוף, סגלגל (תלוי בזמן השהיה עם השמפו על השיער).
מוצרי שיער קולור פריז מחזירים את רמת ה- PH 4.5 האופטימלי לשיער, נועלים את הפיגמנטים בשיער ומסייעים במניעת דהית צבע, מחזקים שיער שעבר תהליך צביעה, מורידים פריזיות של השיער ומוסיפים ברק מדהים.
לסידרה יש מוצר מדהים נוסף הניקרא – ספריי קונדישנר ללא מלחים לשיער צבוע – הספריי ללא שטיפה, מגן על השיער מפני דהיית הצבע תוך מתן רכות מיידית וברק, מתיר קשרים מיידית ומסייע ביכולת הסירוק של השיער.

מוצרי סדרת BC לשיער רגיל עד יבש – מויסטר קיק – המכילים חומצה היאלורונית במעניקה לחות, גמישות וברק
משפר עד 85% מיכולת השליטה על השיער, מוסיף גמישות מוגברת וברק.
מוצרי שיער מוייסטר קיק מזינים את עומק השיערה, מסייעים באיזון רמת הלחות הטיבעית בשיער ובקרקפת, משפרים באופן משמעותי את רכות ויכולת הסידור של השיער, משקמים את חוזק ואלסטיות השיערה, מונעים התייבשות השיער ולא מכבידים עליו.
לסידרת מוצרי מוייסטר קיק יש מוצר מעולה בשם – ספריי קונדישנר לשיער יבש – ספריי ללא שטיפה המכיל PH 3.2 המעניק לחות מירבית, מתיר קשרים מיידית ומסייע ליכולת הסירוק, מחליק את שטח פהי השיערה, מוסיף ברק ואינו מכביד על השיער.

מוצרי סדרת BC לשיער עבה, גס ופריזי – סמות' פרפקט – המכילים קרטין למראה שיער חלק
מתאים לשיער בעייתי בשליטה. ממזער את זמן ההתעסקות עם השיער, בעל אפקט האנטי פריז לשיפור יכולת סידור השיער ומעניק ברק מוגבר לשיער.
מוצרי שיער סמות' פרפקט מסייעים בשליטה ואילוף שיער מרדני, עבה, גס ויבש. מזינים את השיער בצורה אינטנסיבית, מחליקים את שטח פני השיערה, מסייעים בהורדת נפח השיער, משפרים את יכולת סירוק וסידור השיער ומוסיפים ברק אינטנסיבי.
לסידרת מוצרי השיער סמות' פרפקט יש סרות קרטין בשני שלבים – שלב ראשון – סרום בעל פורמולה המכילה קרטין, מאלפת את השיער, מעניקה שליטה ומגנה מפני חום (עד 210 מעלות). שלב שני – סרום בעל פורמולה המכילה שמן באבאסו המשחזר את גמישות השיער ויוצר שכבת אנטי פריז להגנה עד 72 שעות.

מוצרי סדרת מוצרי BC לשיער דק עד רגיל – ווליום בוסט – המכילים קולגן להענקת נפח ותחושת שיער מלא עד 3 ימים.
מוצרי שיער ווליום בוסט מעניקים יותר מ- 100% נפח וברק טבעי.
המוצרים אינם מכבידים על השיער הדק והעדין, משפרים את יכולת סירוק השיער, מוסיפים נפח וחוסק והשיער מרגיש מלא יותר.
בסידרת מוצרים BC לשיער דק אין מסכה מכיוון שמסכה נחשבת כמכבידה על השיער ובשיער דק אנו מעוניינים לגרום לו נפח ומראה מלא, כך שעדיף בסוג זה של שיער לא להשתמש במסכה.
לסידרה זו יש מוצר שניקרא – קצף נפח לשיער דק ועדין – המתיר קשים בעדינות, משפר את יכולת הסירוק, מעניק תוכן ויציבות לשיער דק, מותיר תחושה של שיער מלא יותר ומעניק מראה בעל ברק טבעי.

מוצרי סדרת BC לשיער בוגר – טיים ריסטור – המכילים מרכיב Q10 אנטי אייג'ינג המעודד ייצור קרטין
הסידרה מעניקה יותר מ- 1005 כוח וחיוניות ומראה שיער מחודש באופן מיידי.
מוצרי שיער טיים ריסטור מעניקים טיפוח עמוק וחיזוק של השיערה, משקמים נזקים מבניים של שיער בוגר ומעניקים ברק בריא לשיער. כמו כן מעניקים נפח לשיער בוגר דק ושביר.

  • החלקה משקמת לשיער – מקס ריפר MAX REPAIR
    הוראות שימוש החלקה לשיער מקס ריפר הינה החלקה אורגנית המשקמת ומחליקה בפעולה אחת. ההחלקה מותירה את השיער מבריק ובריא.החלקת שיער המיועדת לכל סוגי השיער.ההחלקה באישור משרד הבריאות ועם תקן GMP ואינה מכילה פורמליןההחלקה ניתנת לשימוש …
  • החלקה לשיער סיליקה SILICA
    החלקה טיפולית באישור משרד הבריאות סיליקה – החלקה טיפולית ללא פורמלין מאושרת משרד הבריאות הישראלי כהחלקת שיער ומועדת בכל התקנים באירופה ובארה"ב. הפורמולה בשילוב טכנולוגיית ENDO THERAPY SYSTEM מחליקה ומשקמת את השיער באופן מוחלט, מעניקה …
  • קטלוג צבע לשיער אינדולה
    משמעות מהספרים בקטלוג 0 – צבע לשיער נטורל, מכסה 100% שיער שיבה00 – צבע לשיער נטורל אינטנסיבי לכישוי שיער שיבה קריסטלי ועקשן1 – צבע לשיער אפור – לניטרול פיגמנט כתום2 – צבע לשיער פנינה – …
  • אולפלקס 3 הוראות שימוש
    אולפלקס משקם את השיער מבפנים. מאחה את הקשרי הגופרית של השיער אשר מתפרקים בתהליכים כימיים שמבצעים בשיער כמו צביעה, הבהרה ועוד.אולפלקס מתחלק ל-7 חומרים שונים אשר לכל אחד תפקיד משלו וחשוב בפני עצמו. אולפלקס 3 …
  • צבע לשיער ללא PPD פי פי די
    צבע לשיער מיוחד לבעלות רגישות ל- PPD. מה זה בכלל PPD? PPD הוא חומר כימי הנמצא בשימוש נרחב כצבע לשיער קבוע. PPD משמש בצביעת שיער מכיוון שהוא צבע קבוע (צבע שלא יורד עם החפיפות) המעניק …

אולי גם תאהבו....

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: מוגן בזכויות יוצרים!!!